معرفی ۱۳ روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام(بخش چهارم)

معرفی ۱۳ روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام(بخش چهارم)

این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. اما کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که تعداد فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه تعداد لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزایش لایک اینستاگرام خواهیم بود؟ یکی از این روش های موثر خرید فالوور واقعی و بدون ریزش است اما روش های موثر دیگر نیز وجود دارد.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : تک کردن مکان ها

یکی دیگر از روش هایی به شدت در افزایش لایک اینستاگرام موثر است، مربوط به تک کردن مکان های مرتبط در پست هایتان می‌شود. مکان ها در اینستاگرام جستجوی بسیار زیادی دارند و وقتی شما تک یک مکان را به پست خود اضافه می‌کنید، منجر به دیده شدن آن پست خواهید شد. برای مثال اگر به رستوران خاصی رفته‌اید و از میز غذا عکس گرفته‌اید و قصد دارید آن را در اینستاگرام خود ارسال کنید، حتما نام آن رستوران را به عنوان یکی از تگ ها به پست اضافه کنید. به همین صورت نام هر مکان دیگری را هم به شیوه مشابه (در صورت امکان) به پست هایتان اضافه نمایید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : پروموت کردن پست ها

پروموت کردن پست های اینستاگرام هم می‌تواند در افزایش لایک آن ها موثر باشد. البته برای انجام این کار باید شرایط خاصی را داشته باشید، مثلا باید اکانت شما بیزینس پروفایل باشد.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام: تگ شدن توسط افراد با نفوذ

اگر بتوانید از فردی که اکانت اینستاگرام او به اندازه کافی محبوب است تا حداقل از شما محبوب تر است بخواهید که در پست هایش اکانت شما را هم تگ کنید، شاهد افرایش چشمگیر تعداد فالوورهایتان و طبیعتا تعداد لایک پست هایتان خواهید بود. این کار حتی به یک روش کسب درآمد تبدیل شده و افراد زیادی در اینستاگرام برای انجام این کار (تگ کردن اکانت های دیگر به پست هایشان) پول دریافت می‌کنند.

کلام آخر

فالوورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنین خرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.